Gezocht!!!!!

Oproep🎙aan alle ouders.
We zijn druk bezig met alle groepen in te delen🙇‍♂️, ieder jaar toch weer een hoop (leuk) gepuzzel🧐‍. Maar we zien nu al dat we tegen problemen aan gaan lopen, er hebben zich een mooi aantal kinderen ingeschreven maar het ontbreekt aan leiding.
Daarom hierbij de oproep🎙aan ouders, meldt je aan zodat we geen kinderen teleur hoeven te stellen😢 dat hun groepje niet mee kan doen🤷‍♀️🤷‍♂️.
 
Dit geldt zeker voor de Bovenbouw (groepen 5-6-7-8 basisschool)🤔.
 
De mogelijkheid tot nieuwe aanmeldingen van kinderen is voorlopig stop gezet 😢totdat er genoeg leiding ingeschreven is.